Gülüşlerinize Nazar Değmesin

By 05:30 , , , , , , ,

merhabalar uzun aradan sonra yine güzel bir günümüz ile dönüş yaptım :)
Evet evet kardeşlerimiz nişanlandı :) ve yine her şeyi detaylarıyla anlatmayacağım resimlerde zaten ne kadar mutlu oldukları ve ne kadar güzel güldükleri belli:)

Önce bir MAŞALLAH diyelim :)



Bir ömür hep böyle gülün :)

kimse konsepte başka renk ekleyemedi:) çünkü bebeğim hepsi için ayrı ayrı uğraştı değmiş ama değil mi:)


çiddem ve ahsen :)


Sade ama şık çiğdemrah'a yakışır şekilde hadi birazda mutluluklarına bakalım :)

İnşallah düğün pastanızı da kesersiniz bizde yeriz:) :)

O yüzükler parmaklarınız dan bir ömür boyu hiç çıkmasın canlarım:)



ben dememişmiydim gülüşleri güzel diye işte kanıtımız :)

çiğdemrahnişanlandı


















çok fazla yazılarla boğmak istemedim zaten ne kadar çok mutlu oldukları belli ki onlar mutlu oldukça biz daha çok mutlu oluyoruz ve çok kısa dip not bırakıp gidiyorum :

DİP NOT : Sevgi en güçlü tutkal her şey sevmekle başlar ve siz birbirinizi hep böyle tutkallı sevin olurmu :) ASEY&OMAN





















Bunlarda ilgini Çekebilir.

10 yorum

  1. Birlikte nice mutlu senelere :) mutluluk gözlerinizden okunuyor :) darısı bizlere artık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++

    YanıtlaSil
  4. heeey! hope you have a great day! do you want to follow each other via bloglovin? if yes, just follow me there and i'll follow you back soon! http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun inşallah ve detaylar pek hoş;)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun çok hoş olmuş masa:) Allah tamamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy herkese ne kadar mutlu
    maşallah...

    YanıtlaSil
  8. Harika...

    Ben yeni keşfettim burayı... Artık gelirim... :)

    Bu arada, benim de ilk kitabım Ters Düz geçenlerde çıktı! :) Okursanız yorumlarınızı beklerim. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  9. Önce maşallah diyelim Darısı bizim başımıza Allah mutluluklarını daim etsin.

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım blog keşif etkinliğinden seni takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil