İndirim Diyince Dayanamayanlar Sizi Böyle Alalım

By 02:49 , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Merhaba ben indirim deyince dayanamayanlardanım.(Ne yapayım seviyorum alışverişi heleki söz konusu indirimse bir kez daha seviyorum) Bugün size bir kaç firmanın sezon ortası indirimlerini haber vermek istedim belki sizde dayanamazsanız bu indirimlere:) İndirim deyince dayanamayanlara gelsin :)


Hadi durmayın alışverişe çıkıyoruz..:) :)

HOTİÇ
Sezonun en gözde şeçimleri ile Sonbahar ve Kış ürünlerinde %50 indirim ve bunun yanında Çanta alındığında + %10 indirim


İNCİ
Sitilinden ödün vermeyen inci yeni sezon ürünlerin de geçerli net %50 indirim fırsatı




TWIST
Genç ve kendini genç hisseden her kadın için %50'ye varan indirim fırsatı kaçırmayın derim




H&M
Büyük kış indirimi %60'a varan indirim başladı




PENTİ
Penti'de çeşitli reyonlarda %50'ye varan indirim başladı





MANGO
Mongo'da indirim yeni sezon tüm ürünlerinde geçerli tüm mango mağazalarında ve online shop'ta geçerli %50'ye varan indirim  bu fırsat kaçmaz




SUPERSTEP
Superstep'te dünyaca ünlü ayakkabı markalarında %40'a varan indirim superstep mağazalarında ve online shop'ta sizleri bekliyor


DİP NOT:Bir dip not eklemeden geçmek istemedim.Benim gibi indirim deyince kaçırmayanlar takipte kaldığınız sürece burada daha çok indirimler bulabilirsiniz ve sizlerinde bildiği benden kaçmış olan indirimleri söylerseniz seviniriz.Bol keyifli bol indirimli alışverişler...










Bunlarda ilgini Çekebilir.

0 yorum