Avokadolu Saç Maskesi

By 08:13 , , , , , , , ,



Merhabalar bu gün saçlarınız için vazgeçemeyeceğiniz avokadolu ev yapımı maske tarifi vericem.(Sırf amacım siz o çok pahalı serumlara bakım kremlerine fazladan para vermeyesiniz diye :) 

 Test edilip onaylanmış avokadolu maske tarifimiz için gerekli malzemeler ;
1 adet yumurta
1 adet avokado
3 Yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı bal

hazırlanışına geçmeden avokadolu saç maskemiz'de kullandığımız malzemelerin saçınıza faydalarını belirtelim değil mi? :)

AVOKADO : deriyi kurumaktan korur.Bol miktarda A vitamini içerdiğinden hücrelerin yenilenmesini destekler.Kepeklenmeyi engeller.

YUMURTA :Saç derinizi besler fön,maşa,düzleştirici gibi fazla ısıya maruz kalmış saçlarınızı onarır saça doğal parlaklık verir saç tellerini güçlendirir ve saçın kırılma oranını azaltır

ZEYTİNYAĞI : Saçları güçlendirir, dökülmeyi engeller,Saçı parlatır,Saçın daha çabuk uzamasını sağlar.

BAL : Saç derisini onarıp saç tellerini daha sağlıklı uzamasını sağlar, nemlendirme özelliği ile saçlarınızın kurumasını engeller, yıpranmış saçların daha hızlı bir şekilde eski haline dönmesini sağlar ve yine saç dökülmesini engeller,gürleştirir ve hızlı uzamasını sağlar.





Bu kısa bilginin arkasından gelelim avokadolu saç maskemizin hazırlanışına

Bütün malzemeleri bir kabın içerisin'de püre haline gelene kadar karıştırın ve saç deriniz'den başlayarak saç uçlarına kadar sürün saç derinize sürerken hafif masaj hareketleri ile sürerseniz saç diplerindeki kan dolaşımınız'da hızlanacaktır
Benim tercihim 15 dakika bekletip sonra yıkamanız(bu benim tercihim siz 30 yada en fazla 40 dakika'da bekletebilirsiniz)



DİP NOT : Bir dip not daha eklemeden geçemiycem maskenin en sevdiğim yanı saçlarındüzensiz dalgalarını şekle sokması ve doğal saçlar elde etmem.:)

Bunlarda ilgini Çekebilir.

6 yorum

  1. Merhaba blogger dayanışmasından geliyorum takipteyim bloğunu :) benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; ben de sizi keşfettim. Bu siteye katılın bölümü alt tarafta kaldığı için bulmakta biraz zorlandım. Daha görünür bir yere koyabilirsiniz. Naçizane önerim. Blog tasarımınızı çok beğendim. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle önerin için çok teşekkür ederim hemen kontrol edicem :) bende bloğunuzdayım. Sevgiler:)

      Sil
  3. Merhaba :) Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) öncelikle her zaman beklerim :) teşekkürler ve bloğunuzdayım :)

      Sil